den dag hvor der kommer kort kommentar sammen med skribent i oversigt kan man let komme til det man ønsker
Fyrtårn: arbejdes der med optimering af hastighed på sitet?
vi mangler en nyhed a la " abbott har underskrevet med biop om ngal" opdateres senere
når du nu ikke selv vil - så sender jeg dit spm til Fyrtårnet
går det ikke via her til fyrtårn? Den opfattelse har jeg da fået. Er der ikke noget med Twitter og andre ting det er koblet op på?
Johnsen opretter du sev en ny Novotråd - eller må jeg trække dit indlæg op i en ny ?
du har skrevet på chatten - den ved jeg ikke om Fyrtårnet er på 24 timer ... det var derfor jeg skrev "direkte" ....
hvis du ikke mener det er passende, så opretter du bare det du vil. Jeg placerer mine indlæg hvor jeg selv synes det er passende. Alle e
havde forståelsen at hvis man er koblet til twitter, så vil en besked her optræde der. Beklager med svært at finde rundt i al det nymodens
hvis du skriver direkte - det vil sige på hans profil - så får han det med garanti - chatten er jo netop karakteriseret ved det flyvske
Værsågo MrTrader.........NYHED !! Abbott har underskrevet licensaftale med Bioporto om Ngal...............opdateres senere på året ;o)
manglede i tidligere: Alle er velkomne til at flytte ting ud hvis de synes det er bedre, altså på mine indlæg
hvordan finder jeg let Fyrtårn under investorer?
eller er der bedre indgang?
kim > har du et link
ville være lækkert og kunne gå igang med lommeregneren når første aftale er hjemme...
Welcome to the English stock chat
Velkommen til den svenske aktiechat
johnsen,
brug evt. search boksen oppe til højre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind