Aktiesnakken — Oktober 2009
-
kom i alligevel en tur afsted på yachten??
-
en ting der irriterer mig grænseløst, er nu her efter godkendelsen, at dem der har voldtaget aktien, kan komme ind igen, så billigt...
-
jeg hørte cc igen. Det er lidt ærgeligt at de vælger at komme med egfr news samtiigt
-
det kunne godt være planlagt som en ekstra trigger, fredag
-
Hya, må jeg ikke engang ha lov til at være pigesur over det?
-
det hele bliver jo blandet alt for meget sammen, det er sku lidt frustrerende
-
Fill, jeg hader det også, men sådan er gamet.. det eneste man kan fryde sig over er de 10-20% som ikke kommer ind igen, eller først for dyrt
-
jo.. men kom den ikke udfra et spørgsmål, ville det ikke være dumt ikke at kommentere den, og så gøre det fredag?
-
nej jeg mener hun siger det i indledningen
-
Yes stoney... sidste uge i oktober kan vise sig at være en flakske chamse værd...
-
Åhhh... Hya, jeg havde virkelig brug for at blive nusset lidt om....
-
"en højhellig flakse til majestæten"... flaske even
-
fill jeg er med på vognen. Jeg synes også det er synd for os

-
se Hya, var det så svært??
-
Aka, så du mit spørgsmål?
-
så en udsendelse fra sydbank, fra før arzerra blev udskudt, hvor de snakker om 2. behandling, istedetfor 3.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind