Aktiesnakken — Oktober 2009
-
tænk hvis gsk lige lukker ballet imorgen
-
i har sq også fortjent lidt medvind drenge
-
godt at meddelelsen ikke kom aftenen før london....
-
fuck hvor er jeg glad også på solsens vegne, rth, tumult, lefthand og alle alle jer andre
-
så ville du være taget ud til dopingtest og drugs-test aka.....
-
vi skal have champagne til frokost på kontoret
-
ja, aka har sgu fortjent noget medvind.... så stærkt det her.
-
bedste sms ever, coller!! men troede du gjorde grin
-
NPO jeg skifter dit nick til EPO
-
så ond er jeg trods alt ikke endnu....
-
hvad er det der commitment to access??
-
Arzerra forventes at være tilgængelig per recept i løbet af de kommende uger.
-
Hvad!! vil de sige salg???
-
den mangler på oversigten her: http://www.gsk.com/media/pressreleases.htm
-
sweet mother of christ
-
det er næsten for ondt at markedet ikke er åbent
-
nu har jeg sgu åbnet en kold øl..... puha
-
nej og jeg har så skide travlt, det er ikke fair....
-
hvor er det godt af FDA, ellers havde systemet ikke givet nogen mening
-
overraskende dog at de kan have det på recept indenfor et par uge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind