Aktiesnakken — Oktober 2009
-
nja, de har naturligvis en måling der starter under, men før de bryder op over 250, kan de ikke fastslå at det er AKI der er tale om
-
hvor dyrt er det for et laboratorium at anskaffe sig ngal, via abbot? -der skal de vel købe en maskine
-
så lad os håbe at uspto er til at danse med... så bliver det endnu sjovere, ved vi noget om den sag? tidshorisont osv
-
når jeg bliver stor skal jeg have en messe... 2600 udstillere som smider 2300 USD hver for en lille bås..
. -
Nej ikke noget konkret, men mon ikke det kan lade sig gøre inden for et år eller to... efter EPO udstedelse bør det være ligetil
-
Ja, så skal de have en ARCHITECT maskine... ved ikke hvad de koster, men de er sikkert hampre
-
fik bare et indtryk af poå et tidspunkt, at efter 11 november, ville det næsten være en formsag..
-
den maskine, kan den kun det, eller er det en mange kan risikere at have i forvejen?
-
dyrere end BioSites triage, som bør være billigt, men billigere end de kæmpe store fra Siemens, Olympus, etc
-
Nej nej, den kan en helt masse... helt sikkert allerede meget udbredt...
-
Altså, som udgangspunkt er 'maskinparken' der allerede, så det er ikke noget problem
-
Uanset hvilken aftager det nu bliver
-
så med lige så små modifikationer som er nødvendig fra BioP, så på det punkt intet alarmerende
-
næsmest tværtimod
-
BioSite og Abbott skal jo selv fremstille deres kits så de passer jo KUN til deres maskiner...
-
Når det bliver tid til de homogene test, så er det at BioPorto kommer på banen som "producent" og sælger kits, som kun kræver lidt justering
-
de får produceret hos deres partner, men står så for salget til maskin producenterne
-
ja.. korrekt
-
mon ikke man skulle ukke computeren i 3 år, og så se hvad der er sket bagefter
-
synes jeg er pænt loaded i BioP
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind