Aktiesnakken — Oktober 2009
-
en ting jeg tænkte på Aka, var noget som kalendere, er det noget itænker på?
-
ja det kommer også
-
en kalender for mærkedage, i dk, no se osv. - og måske koble en kalender til hver enkelt aktie, som alle bruigere kunne opdatere med
-
ja just præcis
-
datoer man hver især holder øje med
-
nå.... !!
-
Vi er bare understaffed, underpaid and undersexed at the moment
-
ja... vi m¨da håbe at det bliver bedre imorgen...
-
hvad med om i lavede en model portefølje, og begyndt at sende nyheder ud ligesom AU, så ku i da hurtigt tjene lidt.
-
så du ik den om B&O idag?
-
As a conservative estimate, roughly 17 million hospital
admissions annually in the United States are complicated
by AKI, resulting in over $10 billion in costs to the
healthcare system?. -
sidder også og læser claudio ronco
-
hmmmm

-
Prøv at se side 63...
-
jvnf. 250 Ng/ml som BioPortos patent dækker...
-
så.. skulle lige ha den fundet igen
-
- side 75
-
så du den Kim kom med, på forsiden at den flyer fra BioP, stor der Ronco, C
-
Ja, men den sætter jeg ikke den stor lid til desværre... de henviser til alt muligt hele tiden, og den her er bare en fin sum-up
-
tja.. ved ikke, kunne da ikke forestille mig at de har brugt hans navn, uden at få lov, alle til renalweek ved da hvem Ronco er
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind