Aktiesnakken — Oktober 2009
-
er fidusen ikke netop, at man ikke selv skal spille?
-
hvor får du det fra jv.....
-
som konsulent skal man tænke i helheder og xxløsninger...
-
der er ikke det samarbejdsproblem der ikke kan løses ved at gå i seng med hinanden??
-
hegu du bliver rigtigt glad om 15 minutter
-
det kan du umuligt vide

-
We never will!!! PI FOREVER!
-
jeg ser nyt lay out, men skulle topbaren ikke følge med ned?
-
prøv lige at refresh
-
I skal lige trykke på f5
-
for at få det nye design med og I vil også bemærke (Hegu) at I har fået norsk forum og chat
-
men da toppen sikkert er gemt i jeres browser skal I lave en reloader f5....men jeg er sikker på at I som os synes det er blevet pænere
-
bestemt... men havde i ikke tænkt på at lade den 'følge med' ned når man kørte ned over en side?
-
ahh jo, men lige en ting af gangen
-
vi skal lige have gjort klar til london først....
-
hehe, ok....
-
men I skal nok få alt hvad I peger på når vi kommer hjem

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind