Aktiesnakken — Oktober 2009
-
får OMX ikke også realtid fra PI nu`?
-
opjustering fra jyske bank
-
Basisindtjening før nedskrivninger på
udlån mv. forventes nu at ligge i intervallet 2.800 - 2.900 mio. -
ca.2700 før
-
-
pis, jeg var et par sekunder for langsom til at få købt.
-
hvad vil du dog med aktier i det åger-foretagende?
-
tjene et par % på et par minutter.....
-
inden porteføljen bliver grisset for meget til...
-
sålænge selskaberne ikke skræddersyr deres overskrifter til computerne, så er det faktisk muligt at komme først med en handel på evt. news..
-
ptjah - JB er røget af min liste. Deres investeringsforening har forurenet det firma for mig.
-
gad vide, om JB
selv tror på, at de narrer nogen? -
well - du insinuerer vel, at der er et minimum af etik i deres afgørelse. Måske noget med et etisk udskrab...?
-
hahah, JV.....
-
at det ikke nødvedigvis bliver HELT let for BioP ses her: http://www.news-medical.net/news/20091026/New-urine-tests-may-help-predict-kidney-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind