Aktiesnakken — Oktober 2009
-
hvis du mener han er tilstrækkeligt tragisk, så er det ok med mig. Mit navn sigter mest på den fallerede taskenspiller af en lommeprokurator
-
med hang til underfuldmægtige og portvin
? -
"det passer godt til hendes måde at lave politik på". Oversat til alm. dansk:
Der er ingen, der gider arbejde sammen med harpen -
det er en del af reviret

-
hahaha ja PRÆCIS
-
held og lykke med præsentationen. Det lyder som en spændende mulighed - og englænderne har et helt andet og positivt forhold til investering
-
det jeg godt kan li ved den historie er at den er totalt bagvendt. Hun er ikke engang sikker på posten.håber Løkke har billeder af barroso
-
i lovende projekter. Med PI platformen har i en gylden mulighed for at markere jer derovre
-
Tak JV, det bliver spændende vi fremlægger torsdag og så skal jeg sidde på internet cafe hele fredagen for at tjekke genmab
-
nåh ja for helvede. det er jo i denne uge, det begynder at sne
-
det er lige før vi skal gøre som politikerne på valgaften. Skrive to indlæg og have dem liggende klar i tilfælde af både
nederlag og sejr! -
ja og så selvfølgelig have 2 adresser klar også. Et til baren og et til bordellet
-
og i tilfælde af overtagelse gemmer man begge adresser
-
hvorfor nægte sig selv nogle glæder. Med vores "gode navn" køber vi vel sagtens stadig på klods?
-
ork jo...
-
sidder og ser Sopranos - kan ikke lade være med at sammenligne mig med de spillenarkomaner, der sætter det hele over styr til mafiaen
-
kender godt til den slags selvbilleder, nu kommer jeg med et lille "opper" indlæg om FDA filosofi for approval, så kan vi jo bilde os ind at
-
den allerede er hjemme på fredag

-
sådan der. power of self destruction. det burde næsten være vores motto
-
er sikker på at vi er back on track før vi ved det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind