Aktiesnakken — Oktober 2009
-
haha, faktisk en enormt god pointe JV.....
-
3 GES-møller op i denne uge.... hvis der nu skulle sidde andre folk derude med den slags perverterede interesser....
-
der er en højere retfærdighed i alt...
-
med enkelte svipsere.... bl.a. at sif overhovedet fik point i den kamp....
-
morgen pliiing
-
morningspling

-
ser at PI kører på sommertid. har det noget med den iboende optimisme her på sitet at gøre?
-
nå man er tidligt oppe i det kronjyske?
-
ja og kurserne bliver også angivet i kelvin, så du skal lægge 273 til Genmabs kurs
-
sidder på øbro og ryster i bukserne. er pludselig
kommet i krydsild mellem Nørrebro og Hellerup -
det behøber jeg ikke kelvin skalaen for et gøre. regnestykket er hot-wired i min hjerne
-
det er jo mit hood. Duk hvis du hører skud
-
sidder og lave præsentation til London, er det ok, hvis jeg oversætter Jørgen Varnæs til Jon Voight?
-
i gamle dage kunne man blot holde øje med TV2 helikopteren. Når den var der, så skulle man give agt
-
så røg hun: http://politiken.dk/politik/article816748.ece
-
hvis du mener han er tilstrækkeligt tragisk, så er det ok med mig. Mit navn sigter mest på den fallerede taskenspiller af en lommeprokurator
-
med hang til underfuldmægtige og portvin
?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind