Aktiesnakken — Oktober 2009
-
jo det er helt sikkert den, så er der lavet et barn
-
fy for satan det er klam læsning... http://tv2nord.dk/default.asp?PageID=5&NewsCategoryID=1&NewsID=229341
-
ser du det som en gyser med Gen i næste uge Aka? kan du finde en god grund til at vi ikke får godkendelse?
-
10 ud af 15 bliver godkendt læste jeg lige i en analyse. 66% er jo ikke ligefrem homesafe, men vil gerne se den stat med fasttrack
-
men nej jeg kan ikke finde en grund til manglende godkendelse, men jeg kan frygte en udskydelse
-
men hvis de udskyder så giver fast track jo ingen mening
-
fast track to hell?
-
nåh, der røg der lige ½mio t-retter i NEUR.... den er nu i 4,20. ca.90kr omregnet.
-
er det den nye med Chris Rhea?
-
-
sidst vi fik en udskydelse, hvor lang tid før var det? - synes vi har ventet snart et halvt år på de 3 måneder
-
hmm - goldman er tilsyneladende begyndt at købe ind
-
det kører for dig varnæs:)
-
apropo, er det ikke længe siden vi har set goldman sachs?
-
jo de forlod deres analyse af genmab i kurs 568
-
vi har lige uploadet så nogle har måske lige uploadet lidt tekst
-
oplevet en fejlmeddelese skulle der stå
-
hahaha
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind