Aktiesnakken — Oktober 2009
-
er lige ved at skrive et indlæg
-
Gammel og gammel, jeg er 78
-
'er, så var ikke så gammel dengang Miami Vice rullede over skærmen - men det sparkede sgu røv alligevel, selvom jeg ikke altid kunne holde
-
øjnene åbne gennem hele episoden (kom vist ret sent fredag aften så hudt jeg visker).
-
Så, vist på tide at komme på job nu

-
ses horka

-
det går godt for libyen må man sige... http://www.na24.no/article2738766.ece
-
just som man troede de var på vej ind i det gode selskab går gaddafi i selvsving igen...
-
skal vi shorte ABB?
-
5uger...... lidt vildt at de først melder noget ud nu.
-
men rent forretningsmæssigt er det vel trods alt begrænset hvor stor en eksponering man har til libyen ift. resten af verden.
-
jeg tænkte nu mere på værdien af chefen ikke så meget værdien af markedet
-
men det er kun deres libyen-landechef....
-
stilhed i BioP, efter 1 time stiger den..
-
for Genmab - fandt lige den her http://www.stockblog.dk/?p=78
-
en gammel svend
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind