Aktiesnakken — Oktober 2009
-
A.P. Møller - Mærsk A/S Selskabsmeddelelse A.P. Møller - Mærsk A/S udsteder virksomhedsobligationer
-
Nej, Abotts ansøgning er om noget helt andet...så bare rolig. Nå, god dag allesammen...
-
riget fattes penge...
-
ligner da en sund start for gen, alt taget i betragtning
-
Den endelige udstedelses størrelse, løbetid og kuponen vil blive fastsat, når
book building processen er afsluttet, hvilket forventes den 23. oktober. -
se lige anvendelsen af pengene - løbende drift. Det lugter af
massivt dræn i deres CF -
kim - hørte du noget tilbage fra AU igår?
-
der ligger vel også lidt i det at de ikke "tør" stole 100% på bankerne..?
-
de ejer jo en bank..
-
det er måske derfor...
-
hahaha
-
9,20-30
-
jeg skal lige love for at markedet gør det grimme ved NEUR - giver kuldegysninger når jeg tænker på spekulationerne om GEN...
-
hvem har fundet på det med kapitaludvidelsen i GEN, det er en ondsindet spekulation
-
det var vist alle anal(ytiker)-tosserne ifm den missede firstline NHL milestone og udsigten til manglende revenue stream
-
og så bliver den hængende i luften
som en modbydelig prut -
men det er jo det den er....en prut
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind