Aktiesnakken — Oktober 2009
-
der har været en underslæbssag i dk...... og vist nok også en lille insidersag.
-
og i sverige gik det vist ned...stort set da finanskrisen brød ud..... der var nogle regnskaber der ikke kunne klare et ekstra tjek
-
Selskabet har i 3. kvartal 2009 øget beholdningen i Greentech Energy Systems
med 14,1%, hvilket i kombination med aktiens outperformace bet -
outperformace betyder,
at vægtningen er øget fra 16,5% til 18,6% af egenkapitalen. Greentech
Energy Systems er pr. 30. september 2009 sels -
kabets største investering.... Fra small cap denmark regnskab. Just in.
-
der står lidt om GES på side 5... men vist ikke ngoet nyt http://hugin.info/137826/R/1349483/325214.pdf
-
no se, jeg googlede bare og så adresse på chr. havn. men sygt nok med de sager og dog: ALLE investeringsforeninger er crooks, nomatterwhat
-
tilsutning.....
-
plejer faktisk at følge efter finansiering
-
nej det er den dyre
-
altså afslutning
-
lummerchat is back!
-
og helt uden Varnæs.......... en historisk dag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind