Aktiesnakken — Oktober 2009
-
Tjah, måsje har du ret.. Kan godt se at der er gevinst ved at købe t-retter nu, men tror altså den får et hak i tuden når de nye aktier kan
-
handles (hvornår er det egentlig?)
-
Men ikke vigtigt, for mange usikkerheder om svar om udnyttelse af t-retter til jeg kan nå at handle på det
-
Som meddelt i delårsrapporten for 1. halvår 2009 overgår den globale recession
langt det vi havde forventet ved indgangen til 2009. Det er dog vores
opfattelse, at bunden er nået, hvilket bestyrkes af, at omsætningen i de
seneste
måneder -
stabiliseret sig på dette lavere niveau.
-
Migatronic
-
AhA!
-
3.november horka.... er den eneste dato jeg lige kan se.... der bliver de handlet i den eksisterende fondskode.
-
men om man kan handle de nye, midlertidige aktier inden da ved jeg ikke
-
de er ihvert fald allerede oprettet i mit depot... så mon ikke man handle dem før eller siden
-
det var da iøvrigt nok den tammeste periodemeddelelse længe set... men okay, det er jo også migatronic.
-
-
danisco/novozymes diskussion lige nu på P1...
-
med herrerne risgård og knutzen...
-
spændende tuning in
-
hm, desværre lidt dårlig lyd på netradioen, men wtf
-
anede ikke at cernegie skulle udtales KArNIKki
-
det skal det!
-
jeg troedet der var Falliki? Svindeliki? eller Underslæbniki?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind