Aktiesnakken — Oktober 2009
-
den var ond bmo....
-
der er rift om atlantic t-retterne..... det tyder godt.
-
besynderlig form for humor bmo
-
coller hvad synes du om boks' t-rets prognose? på ei: flushout i eftermiddag?
-
jeg har troet på et flush out længe... men jeg er ved at blive svag i troen...
-
eftersom det hverken er kommet igår eller forgårs...
-
men jo, man kan måske være heldig i eftermiddag.... jeg ved bare ikke om brokerne ikke gemmer det til sig selv......
-
måske (også) derfor de har sat svarfrist idag kl.12....
-
ihvert fald hos etrade..
-
Tjah, måsje har du ret.. Kan godt se at der er gevinst ved at købe t-retter nu, men tror altså den får et hak i tuden når de nye aktier kan
-
handles (hvornår er det egentlig?)
-
Men ikke vigtigt, for mange usikkerheder om svar om udnyttelse af t-retter til jeg kan nå at handle på det
-
Som meddelt i delårsrapporten for 1. halvår 2009 overgår den globale recession
langt det vi havde forventet ved indgangen til 2009. Det er dog vores
opfattelse, at bunden er nået, hvilket bestyrkes af, at omsætningen i de
seneste
måneder -
stabiliseret sig på dette lavere niveau.
-
Migatronic
-
AhA!
-
3.november horka.... er den eneste dato jeg lige kan se.... der bliver de handlet i den eksisterende fondskode.
-
men om man kan handle de nye, midlertidige aktier inden da ved jeg ikke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind