Aktiesnakken — Oktober 2009
-
det var genmab 666

-
check lige volumen på GEN - det er lige før den går baglæns
-
ja det er ikke møj
-
man kan ikke gøre ret meget ved nogenting idag, måske man skulle holde fri
-
at klemme ballerne sammen er vel i princippet også at gøre noget...
-
så slipper man da for at skide i bukserne
-
netop - og nogle vil endda kalde det motion. Efter det sidste år i GEN er mine i TOPFORM
-
prøv i øvrigt at checke Neurosearch i dag. Puha. Den slags kapitaludvidelsesrygter koster altså et par ridser i lakken
-
det vil jeg helst ikke høre mere om Hr. Varnæs
-
jeg skal nok lade være med at elaborere. Suffice to say, nr 2 kan udsættes i flere dage nu...
-
sig mig, er der børsstop på genmab, den er godtnok i slow, det er hele linien jo egentligt
-
shit... det var bare nordnet det var galt med,
-
ja vi skal ikke have det hejs i genmab
-
på det tidspunkt hvor du er helt sikker på det ikke kommer, så
kommer det. -
det kommer ikke medmindre de IKKE få produktet godkendt og IKKE få partner på egfr
-
Neurosearch står jo slet ikke i den samme situation
-
gir sgu snart opp, det er deprimerende det her
-
credit suisse gir den lige en tur nedaf igen idag
-
det er neurosearch skyld!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind