Aktiesnakken — Oktober 2009
-
ja føj da.,... lige ned og snuse i 9....

-
TDAE, Neur T ligger 5,6-6 lige nu
-
hej coller har du læst børsen idag
-
det er sku som at tale med dig gamle dreng, jeg tror jeg opsiger mit abonnement
-
hvor danssynligt er det at abbotts maskine kan måle de samme værdier som ngal, uden at krænke patentet?
-
nope, jeg abonnerer ikke på børsen...
-
men har set på nettet at der er en artikel om amager
-
/jeudan
-
der er udbredt undren om handlen sidste uge
-
Hej... nu er jeg arbejderamt og har ikke tid, men hvis nogen har tid og evner kunne det være fint hvis der var nogen der lige ville se på
-
BioSite, vedr. BioPorto licens.. mig beset har BioSite ingen vej uden om BioPorto uanset hvad, så det kunne være interessant hvis nogen gad
-
at smide noget på skrift... jeg kan godt, men så bliver det førts næste weekend engang..
-
Ja det hepper jeg da også på, men hvis folket mangler validering og tryghed kunne det måske være fint at sætte fokus på at BioSite SKAL lave
-
en aftale
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind