Aktiesnakken — Oktober 2009
-
her lidt selvpromovering.... men som nok illustrerer hvor godt der er passet på ejendommene. Lad os håbe at landic ikke har "driftsoptimeret
-
" for meget..... http://www.mgh.dk/subpages/top/news/articles/060509.php
-
-
FORSTÆDERNES BANK
? Nedskrivninger på udlån mv. blev på 3.851 mio. kr. i 1.-3. kvartal 2009
? Der er i 3. kvartal foretaget en kritisk rev -
revurdering af nedskrivningsbehovet
i Forstædernes Bank set i lyset af en yderligere forringet
kon-junktursituation. -
vildt med forstæderne
-
ja 10 dage....
-
men selskabet må tro på en god kurs siden de først vil sælge aktier til kurs 105... vi bliver rige.... det er jo rundt regnet 400x pengene
-
igen

-
ndjustering fra sjælsø.. vil jeg tro
-
-
underskud 0-250 mio i 2010.... det mener jeg ikke at have set før... 2009 forventninger fastholdes
-
eller også har de slet ikke meldt noget ud for 2010 før? jeg kan ærlig talt ikke huske det.
-
men hvis vi nu ser bort fra det med de 22500, så er det lidt af et trofæ at købe landics ejendimme
-
er Jeudan ikke nummer 3 i danmark, de bliver vel nummer 1 på baggrund af det her?
-
tjah... ved ikke lige hvor tæt de er på essex...
-
9,3 mia ejd. ultimo 2008.. s med 3mia oveni må de ryge forbi essex og deres 11-12mia....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
....