Aktiesnakken — Oktober 2009
-
jeg synes simpelthen Steve Jobs er så imponerende. Det samme med Google. Kan vi ikke få PI op i den liga, hvormeget skal jeg mon arbejde??
-
Det gør jeg helt sikkert IKKE, men hvor vil jeg gerne arbejde som dem....
-
man må aldrig vædde mod sig selv, det er dårlig karma. Men jeg håber virkeligt jeg kan sidde ved roret i PI 2 år endnu med gode ressourcer
-
Jeg har ikke givet op!!
-
og texas instruments stiger 2% på deres regnskab...
-
tak leeloo, vi klør på

-
godnat hegu
-
hej rth, godt at høre fra dig igen
-
jo det har det. Kursudvikling i Genmab, er du sikker på det er noget du vil spørge mig om

-
de internationale huse er ude af den nu...så hvis de vil tilbage i den efter godkendelse kan vi få en pæn upside på længere sigt
-
jeg ramte kun rigtigt på fase 3 data i refrac, ellers har det været lidt skidt herfra.
-
Genmab kan blive rigtigt uhyggelig hvis de IKKE bliver godkendt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind