Aktiesnakken — Oktober 2009
-
Baggrunden for Udbuddet er at sikre NeuroSearch finansiering til fremtidig
udvikling af selskabets pipeline, til forskningsaktiviteter, generelle
virksomhedsformål og til at styrke forhandlingspositionen over for
licenspartnere. -
bruttoprovenue ved fuldtegning... 443mio
-
aktien smadres.. 10% ned
-
går det som med alle de andre emissioner vil der jo nok være lidt penge at tjene til sidst i perioden ved at købe t-retter....
-
i den forbindelse synes jeg nu nok at AtlanticPetroleum er lidt lang tid om at blive kastet i grams....
-
pliing
-
nej det er det ikke, og det kommer lige efter en meget lovende præsentation af selskabets resultater
-
ved ikke om det vil betyde at de prøver at gå hele vejen selv i fase 3, I hope not
-
umiddelbart er svaret vel nok at aamund reelt ikke har råd til at tegne....?
-
på sin vis ville det være mere fair hvis han sagde det sådan...
-
jo det tror jeg er en fair assesment
-
han var jo reelt mere eller mindre insolvent i marts..... og det har nordea nok ikke helt glemt....
-
da det jo nok er der han skal hente pengene for at kunne
deltage i en emission..... -
et eller andet sted var det "forventet" at der måske ville komme en emission. Jeg har nævnt et par gange at dette var en af mulighederne for at gardere sig forud for huntexil data.
-
Så på den måde overrasker det her mig ikke. Men kurs 60??
-
Endnu en understregning af hvor meget jeg direkte hader disse fortegnings emission. Det er en KÆMPE rabat i forhold til aktuel kurs og dermed også en total unødvendig udvanding af kapitalen hvilket gør at fremtidige mulige kursgevinster mindskes tilsv
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind