Aktiesnakken — Oktober 2009
-
det er grotesk.
-
uhhh....
-
Jeg er spændt som en lille mis... vil bruge hele dagen væk fra skærmen, og så vende tilbage efter lukketid og ser om bioporto ikke står endn
-
BEDSTE STEMMER
BioPorto FAQ...... næhhhhhhhh... 1000 tak for det -
puha, sådan kan man også starte dagen....
-
ja, det var vildt..... det siges at det var den nys "opfundne" delta-hedging der gav power til en enorm selvforstærkende effekt....
-
-
ja ganske flot produktion i august... det irriterer mig lidt at man ikke skriver hvad man forventer at bogføre af indtægter......
-
neurosearch.... emission. https://newsclient.omxgroup.com/cds/DisclosureAttachmentServlet?messageAttachmentId=278980
-
havde du set den komme troldmand? jeg kan ikke lige huske at have set den omtalt/forvarslet
noget sted? -
Baggrunden for Udbuddet er at sikre NeuroSearch finansiering til fremtidig
udvikling af selskabets pipeline, til forskningsaktiviteter, generelle
virksomhedsformål og til at styrke forhandlingspositionen over for
licenspartnere. -
bruttoprovenue ved fuldtegning... 443mio
-
aktien smadres.. 10% ned
-
går det som med alle de andre emissioner vil der jo nok være lidt penge at tjene til sidst i perioden ved at købe t-retter....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind