Aktiesnakken — Oktober 2009
-
det kommer i morgen
-
hvudden med NEC?
-
4,22
-
Takker, gaps gør mig irriteret, ville være rart hvs den lige havde været i 4.2..
-
nevermind den gap-ting det, er alt for sent på dagen til at tænke klart. over& out
-
ses horka
-
hvordan kan have overhovedet have fået job i en bank igen? http://www.business.dk/article/20091012/finans/91012056/
-
man begynder at forstå hvordan pantebrevskarussellen har været mulig...
-
fuk.. har daytradet og swingtradet og skåret ned så jeg kun har 6 forskellige aktier jeg ikke har lyst til at handle...
-
pludselig sidder jeg all in - longtime.. hvad skal jeg bruge al den fritid til:)
-
Bedste aktiedag nogensinde idag:)
-
he he... pliiing
-
det synes jeg du siger hver dag i disse tider fill...?
-
hmm.. måske man skulle prøve at slukke den i en måned:) - har slet ikke set det komme, men sidder med de kort jeg har lyst til på hånden nu.
-
hvad siger jeg hver dag coller?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind