Aktiesnakken — Oktober 2009
-
af lager ude i butikkerne. Faktisk er der bestilt så meget at man har måtte sige nej til flere ordre
-
ja, max... nærmere 2....
-
promillen skal holdes vedlige..... og PI passes.... begge dele hænger sammen...

-
jeg tror ikke det er generelt troldmanden, jeg tror det er Lego der gør det skidegodt
-
er Lego legetøjsbranchens svar på Netto og lignende - kontracyklisk?
-
kan ik lige finde br artikel fra dagens børsen. Men ja der er nogle legetøjs kæder der har det hårdt. En af de største tyske kæder er tæt på
-
at gå ned
-
Hegu du har 110% ret. LEGOs interne krise i årene 04-06 har gjort at effektiviteten er steget utrolig meget siden da. Og det slår fuldt
-
igennem nu i den store eksterne krise hvor der kapres store markedsandele uden LEGO giver så meget som en krone i rabat
-
JV analyse er at når der er krise og mange forældre derfor har lidt færre penge så køber de kvalitets legetøj de ved kan holde til mange års
-
leg, fremfor den nyeste elektroniske gadget som måske allerede næste år outdatet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind