Aktiesnakken — Oktober 2009
-
Hegu - har du fingeren på pulsen omkring den brede julehandel?
-
jeg tænkte, at det kunne være spændende, om du kan fortælle om din oplevelse af volumen og priser i løbet af de næste par måneder?
-
vi har jo fået et par forudsigelser ifm oplægningen af containerskibe her i højsæsonen
-
ok - alle fremadpegende signaler i detailhandlen er værd at lægge mærke til. Og jeg stoler ikke meget på de officielle tal pt
-
pling
-
Jyden kan så rapportere at visse segmenter af legetøjs brachen klar sig rigtig godt. Der er blevet bestilt rigtig meget LEGO til opbygning
-
coller blev det 3 timer p åøjet
-
af lager ude i butikkerne. Faktisk er der bestilt så meget at man har måtte sige nej til flere ordre
-
ja, max... nærmere 2....
-
promillen skal holdes vedlige..... og PI passes.... begge dele hænger sammen...

-
jeg tror ikke det er generelt troldmanden, jeg tror det er Lego der gør det skidegodt
-
er Lego legetøjsbranchens svar på Netto og lignende - kontracyklisk?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind