haha, svært at sige.... jeg er køber på -10 som CH "forudsagde" som en mulighed....
jeg ejer alle 3 aktier selv
også FSII i usa er lige begyndt at røre voldsomt på sig fra bundniveauet - er nu 1.5 og skal vel op mellem 4-6$ efter jul
TBL i usa er også lige upgradet - men den er allerede steget 165% siden ejg købte den - så der er vel "kun" 50% tilbage hvis man køber nu
Hya handler ikke norske aktier. Bang & Nul har aldrig sagt mig noget. Kun til oplagte korte swing. Kigger lige på MICR.
Det var så dagens swing i AMA ind på 35,10 ...1000 stk
NeuroSearch indleder klinisk studie med ACR325 til behandling af dyskinesier (ufrivillige bevægelser) i Parkinsons sygdom
Gobe - Kongsberg automative - er ikke en typpisk norsk aktie - LÆS om den! det er et super oplagt langsigtet (3-5 år) value køb i øjeblikket
Gobe de har lige fået financering på plads med aktieudvidelse til 4 kr - og er totalt klar til at markedet kan expandere igen.
mere oplagt value skal man lede længe efter pt.
men ingen af de jeg har nævnt er raketter - eller daytrade aktier - de skal købes long og holdes
MICR tør jeg ikke, - oplagt og fuldbyrdet SHS signalerer yderligere nedtur.
MICR har netop lavet bundformation på 5 års chart!
Det kan jeg godt se. Har sat den på min OBS-liste.Men mine SEK er egentlig primært til swing i Xact Bear/Bull
jeg har ikke tid til så meget daytrade pt - derfor køber jeg long - der kan passe sig selv - mens jeg laver andre ting - og dem jeg nævnte e
er jeg ikke utryg ved at ligge long i længe
OK, - det er da ok. Er selv MEGET rigid i min tilgang til det danske og svenske marked. Ligger stort set kontant + 6/41 og så lidt småtrade
Gobe prøv at følge QEC....den vil være nem for dig at trade.
Gobe kan vist ikke lide norsk "lotto" med tilbagebetalingsprocenter over 100.....
han holder sig til dansk lotto uden gevinstchance...... guava m.m.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind