Aktiesnakken — Oktober 2009
-
Stengård, denne er til dig ;o) http://www.euroinvestor.dk/Debat/ShowMessage.aspx?ListNo=2&topicno=194414&MsgNo=1&ReplyOf=1&ListNo1=2
-
aka, er det med vilje at man ikke kan svare på sin egne indlæg direkte i trådene?
-
(altså hvis man nu har en lille tilføjelse til det indlæg man lige har skrevet... i en "undertråd")
-
puha, det bliver helt systueagtigt.....
-
? kan man ikke svare på sine egne indlæg, det tror jeg da godt man kan
-
du får lige et screenshot
-
Nordea har de sidste dage lavet masser af nålestikssalg i GES. I dag f.eks. mere end 30 salg af under 250 stk.,
-
mens deres opkøb er større portioner.
-
Grimt mod de der skal betale kurtage pr. handel.
-
det var atp der reddede H+H http://www.jv.dk/artikel/750619?rss
-
lidt nyt fra GES' sektor på .dk http://www.proinvestor.dk/index.php?p=debat&postid=19232&showreply=19232#19232
-
næh..... jeg er slet ikke kommet over på Norge endnu..... kurs
13..flot -
der har været så meget på dk at holde øje med... HH, amag, m.m.
-
så er jeg køber.....
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind