Aktiesnakken — Oktober 2009
-
sygedagpenge...vi er sku da selvstændige!
-
vi arbejder igennem

-
Jeg arbejde sammen med en som havde det big time, og han så direkte farlig ud... jeg har det også, men ikke noget en gang næsespray, øjendrå
-
be, og pille kur ikke kan klare... hans krop var ligeglad med det hele... hans øjne lignede at de var fulde af blod.. han så sindsyg ud
-
det er mig
selvom jeg nok ser sådan ud hele året 
-
så kører det.... også derfor at det skal holdes til de virkelig syge....
-
by the way.. havde ikke mavesær alligevel, men skal æde de der forfærdelige gavisconer... føj for den lede rødbede
-
mavesær?!?! skør og sær lille mave? Sår skulle der stå
-
Jamen det er klart... prisen alene virker helt latterlig... og så at det ikke slår igennem hos sundhedssystemerne... men det har jo så
-
igen nok noget at gøre med prisen....
-
nej de kommer til at lide hybris hvis de ikke gør noget ved det...
-
Nå... aften alle.
-
god aften drue, jeg glæder mig meget på dine vegne
-
godaften drue.... nu har du lidt at tænke over mht. adserving....
-
tak tak aka, og tak coller... tror det bliver en no go
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind