Aktiesnakken — Oktober 2009
-
35 slag er også en slags penge...
-
men jeg har selv 3 uger hvor jeg ligner noget junkien har slæbt ind. Det eneste der virkeligt hjælper er cigarer og rødvin
-
men så er håbet vel at den virker så godt at den ryger på et vaccine program...
-
Det er vidt kun de virkelig slemt ramte, og dem er der trods alt ikke så mange af... nogen bliver jo decideret syge af det, og er helt færdi
-
ja det er derfor danmark ikke lige har godkendt den, men det kommer....35.000x1.000.000
-
i danmark alene
-
jeg vil godt giver 10.000 for kuren for at slippe
-
35.000 er billigt sluppet hvis alternativet er 3 måneders sygedagpenge...
-
sygedagpenge...vi er sku da selvstændige!
-
vi arbejder igennem

-
Jeg arbejde sammen med en som havde det big time, og han så direkte farlig ud... jeg har det også, men ikke noget en gang næsespray, øjendrå
-
be, og pille kur ikke kan klare... hans krop var ligeglad med det hele... hans øjne lignede at de var fulde af blod.. han så sindsyg ud
-
det er mig
selvom jeg nok ser sådan ud hele året 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind