Aktiesnakken — Oktober 2009
-
er der frikadeller?
-
128,75 til genmab....
-
varnæs hvordan har mavefornemmelsen med 31 oktober?
-
fill det kan vi vel ikke engang for en portehouse for?
-
det trykker lidt - men jeg har også fået 2 kander kaffe
-
for = få
-
så er vi på samme side JV
-
jo jo... jeg handler jo med insiderkøb
-
der er ikke meget, der kan brige mig ud af balance længere. Måske lige 3. kande kaffe...
-
det er altid godt at kende en slagter....det har jeg skægt nok aldrig hørt om en akademiker?
-
jeg ved efterhånden ikke hvor mange gange jeg har sagt til mig selv at jeg skal sælge alt kl 9, og købe kl 12
-
der er aldrig rigtigt en situation hvor man siger til sig selv.....gid jeg kendte en akademiker......
-
eller.....hvor er akademikerne når man har brug for dem
-
fordi vi har været sammen med dem til fester... de er bare ikke så sjove igen...
-
og vi har lært at lave vores computer selv:)
-
du tænker som omvendte indikatorer?
-
"hvorfor er du stadig her, akademiker"....... hører man til gengæld tit.
-
det er den pæne udgave, du har fundet frem der, coller
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind