Aktiesnakken — Oktober 2009
-
Mener det er 27-28 okt. I San Diego
-
jeg får snart stress af Genmab
-
velcome to my world
-
sender du et snart et par porterhouse steaks til matriklen?
-
jeg har sku brug for en god bøf
-
se på det positive. Det er jo en investering i stress-management. Det kan godt være, at det ikke føles rart - men overlever man, så er der s
-
sgu ingenting, der kan ryste en

-
aka, hvis du selv vil hente en Porterhouse der siger spar 2 til alt så prøv her.. http://www.littlezagreb.com/
-
i skal slet ikke så langt væk - slagteren på kultorvet her i kjøffenhaunstrup kan levere en new york steak, der sparker røv
-
hvis du kan lokke Stengaard med, så skal jeg sgu lave de bedste porterhouse steaks i nogensinde har fået..
-
JV, hvor mange GEN har du fået stoppet ned i halsen på faxe og hele RFC administrationen her på det sidste? de har virket meget rolige.
-
en porterhouse steak mener jeg er en trible T-bone - man skærer hvis et helt led af tyndstegen med mødbrad på - har aldrig lavet sådan en..
-
det er teamet fra Waterloo, der har lamslået dem til total submission

-
Jeg har en selvfølgelig en masterplan for "genrejsning"
-
Faxe er nok egentlig irrelevant. Det er meget mere vigtigt, hvad der sker med Essex
-
-
yep, fill, det er noget med tykkelsen der afgør om den kan blive opkvalificeret til porterhouse... så at sige.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind