Aktiesnakken — Oktober 2009
-
BioP > Vild debat på EI om obs og patentværdi. http://www.euroinvestor.dk/Debat/Debat.aspx?listno=2
-
nåh, så kommer der endelig lidt gang i GES igen ovenpå et par sløje dage
.... last 26,20 -
dog stadig "kun" 47k omsat...hvilket jo ikke er alverden.
-
så er der iøvrigt allerede opstået en pæn 15-20% arbitragemulighed i Atlantic petroleum... se evt mere på .dk forum.
-
hvornår lukkes den?
-
arbitragemuligheden? tjah, vel ikke før emissionen er ovre...
-
den er dog lukket lidt nu....
-
og dog.... åben igen...
-
er det t-retterne jeg skal købe?
-
og til hvad?
-
det er vil kun være ren arbitrage hvis du allerede har atlantic aktier.... eller du kan shorte dem noget sted, vhilket jeg tvivler på
-
men aktien koster ca. 230 nu..... og via tegningsretter kan du købe aktien til ca. 185.... altså via emissionen som løber 14dage endnu..ca.
-
patent til bioporto... siger biop
-
-
det ser dog ud til at være den samme info som NDRS kom med tidl.... men da rart at se en bekræftelse fra selskabet på sagerne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind