Aktiesnakken — Oktober 2009
-
ja drue det giver måske lidt luft. Men vi skulle altså gerne være fuldt i mål om 14 dage
-
og mine programmører arbejder så hårdt for at nå det hele.
-
Hear hear... jeg er enig med alle, så jeg går tilbage til min bog... god arbejdslyst
-
jeg kan ihvertfald love at vi fremover ikke kører denne type launch
-
vi ses drue

-
men der var som sagt en anden grund til at jeg gjorde det og den står jeg 200% ved.
-
og jeg regner bestemt at vores brugere kommer til at mærke at vi har fået flere programmører. Og vi kommer løbende til at forbedre og lave
-
nye ting i samarbejde med vores brugere. Hvis mening, input og feedback vi sætter højest
-
Du vil så ikke så gerne høre at jeg i går præsenterede PI måde at udvikle på og det fik stor ros
Men jo vi lærer hele tiden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind