Aktiesnakken — Oktober 2009
-
færdig endnu
-
altså hvis du læste mit sidste versionsindlæg, så står der at jeg ved I er tålmodige. Men jeg vil IKKE undskylde at vores traffik har slået
-
rekord og jeg vil IKKE undskylde for vores omsætning har slået rekord
-
Hurtigt indskydelse... det er ikke en slot-maskine side det her... bug eller ingen bug, jeg er her for at tjene penge...
-
Nå ja, og så for at slå tiden ihjel
-
Tror sgu ikke et par bugs skræmmer særlig mange væk
-
Ja jeg kan jo ikke sige at jeg er her for at tjene penge -
Jeg skal nok få læst de artikler jeg vil læse om der så kommer en bug) har dog kun set 2 i den tid jeg har været her
-
Stengård: ikke de bugs jeg har set... begge gange var det nok at trykke F5
-
men johnsen jeg er da 100% enig i at bugs skal væk, og at det udfra et brugersynspunkt var en skæv launch, men vi har .dk kørende af
-
Det er klart Johnsen... Aka, måske i skulle få e BETA klistermærke hen over PI logoet indtil i er 100% klar
-
samme grund. Men jeg forstår godt hvad du siger, og det samme har Jobono også været inde på. Så det er ikke fordi det klinger hult
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind