omvendt kan man sige; hvorfor lægge noget ud der ikek kører? Var det ikke bedre at gøre moduler færdige og så lægge dem ud efterhånden.
lige præcis Johnsen - det vil ikke være kvalitet hvis jeg skulle lave en analyse af Danisco eller Lundbeck...
så ville brugerene opleve at det der ligger fungerer og når der kommer nyt kører det også
Johnsen - moduler kan kun testet "live"
vi gjorde det for investorernes skyld, så enkelt er det. Den beslutning tog jeg enerådigt og den står jeg 100% ved
det sker jo meget andet omkring PI end lige det vi skriver om
jeg vil nu gerne vedstå at jeg var helt enig i beslutningen...
er ikke no9get angreb, men en holdning:-)
og jeg mener stadig beslutningen er rigtig vel at mærke
stengård; enig, DU kan ikke skrive alle indlæg. Derfor kræver det at skribenter kommer til
jep... men mon ikke det hjælper hen ad vejen ? Jeg tror at det nye "færdige" produkt med den bedre overskuelighed vil trække mange til
aka, stor lancering og 3 uger efter er der meget der skal fikses. Problemet er at nogle brugere måske dropper PI pga for meget bøvl. Kommer
jeg tror vi var lidt i en catch 22 situation - og så valgte vi de det mindst trælse...
johnsen ingen dropper PI. alle er her stadig
når alt kører som tænkt er der ingen tvivl om at det vil trække folk til. Omvendt skal det også ske indenfor en rimelig tid.
Du vil måske ikke tro det men vi har faktisk slået rekord i antal besøg
men Johnsen - du har nok ret mht indlæg, at der ar været en mindre nedgang som følge af det "dobbelte bogholderi" - men det kommer givetvis
så der er faktisk ingen grund til alarm
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind