Aktiesnakken — Oktober 2009
-
ja, 8km er nok lige i overkanten.... selvom det passer meget godt med at jeg tog billedet da jeg fløj en tur i bioporto-raketten

-
gad vide hvornår Genmab bliver værdiløs
-
hvad fanden er det der sker i Genmab, de sidste 50 handler, er der solgt under 10 i hver
-
@fill det er computertrading
-
er der ik nogen der kan hacke de computere
-
det er jo latterligt... 121,75
-
puha, min nda short er gået i plus.... jeg er i chok.....!
-
garrr... der gik købersiden i BioPorto lige fløjten
-
ja vi er trods alt stadig oppe med en 12%... rigeligt for mange
-
DDB tilbage med brandudsalg...
-
Men DDB (nok en kunde derfra) har også igennem længere tid været på købersiden, så nok en der inkasserer gevinst
-
Fatal error: User proinves_pi already has more than 'max_user_connections' active connections
-
tror nu nok at det er en kunde... men det går sgu nok.. det er firmaet det handler om, og ikke kursen... den er kun relevant hvis du tænker
-
på at sælge... og så for moralen naturligvis
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind