Aktiesnakken — Oktober 2009
-
hmm.. ville de vægte ham/hende med flest flasker, og en sjov gadget
-
så kunne man måske lave halve flaske også = pinot noir. 2 flaske pinot giver en flaske zinfandel
-
når vi får tid (2011) i maskinrummet, så skal vi have sådan noget charme bygget ind
-
ikke at jeg siger det skal være sådan, men ville være fint hvis brugerne var ratede af andre brugere
-
nogen, der er friske på at splejse til en omgang laksitiv til FDA? De kan vist ikke få fingeren ud...
-
mht. hvad=?
-
GEN!!!
-
mht. Genmab, så forventer jeg at sagen bliver afgjort d. 31oktober, hverken før eller senere, er det forkert antaget?
-
jeg forventede at den blev afgjort i august, men så satte en grotesk overvægtig amerikaner sig på sin tommelfinger...
-
bioP rører da på sig,
-
kan i forestille jer at fda laver en novonordisk på os
-
du bliver først nødt til at forklare hvad en novo er
-
intet vil efterhånden overraske.
-
udsættelse 2 gange som på liraglutide
-
men vores patienter er jo trods alt refractory og vi havde jo fast track, så den vil være svær svær at sluge
-
så så... hvordan er historikken? hører den slags aktieslagterier til sjældenhederne?
-
jeg tror på stime-teori....og jeg er inde i en dårlig stime

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind