Aktiesnakken — Oktober 2009
-
synes købersiden i biop begynder at puste sig op
-
haha.. "disse analytikere (sågar morten langer) har ret".... stærkt nok don ø.
-
et konservativt skøn fra Chrstina Tønnesen er at patentudstedelsen kan tage op imod 3 måneder.
-
Det er ikke konsvervativt, det er forsigtigt af hende... Det kommer hurtigt hvis der ikke sker noget hurlumhej
-
miss facts er muligvis veninde med miss behaving
-
3 måneder er helt hen i vejret... så lover hun ihvertfald ikke for meget...
-
kunne læse imellem linierne at 3 mdr var med livrem og seler
-
kunne være fint hvis vi kom af obs listen, og fik patent inden renal week, så tror jeg vi ser nogle us investorer http://www.asn-online.org/
-
elitepakken kommer til at indeholder mange ting. Overvåging af tråde, arkiv, TA-værktøj, autoupdate af debatten m.m og den vil løbende blive
-
udbygget.
-
det vil også være den pakke hvor vi forsøge at få forskellige medlemstilbud forhandlet igennem
-
BioPorto ventetiden har nu drevet mig ud at jeg er igang med at sylte rødbeder for første gang...
-
I morgen påtænker jeg at samle nødder... kæft jeg er flyttet på landet
-
hvad sker der Druen? er 75års dagen nært forestående også?
-
ho ho
-
vil slet ikke tænke på hvad ventetid i Genmab kunne ha drevet dig ud i
-
så havde du sikkert åbnet din egen gårdbutik for 2 måneder siden
-
ventetiden med GES og andre aktier har indtil videre kun ført mig ud i dybt misbrug af P1.... men det er til at leve med indtil videre.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind