Aktiesnakken — September 2009
-
lige præcis, det var det jeg synes var noget møjeri, at jeg får den op i 6,65 og der vises 6,6
-
nogen der ville fortælle hvad Borizt havde med gen at gøre?
-
he he, langtfra, men håbede ikke nogen fandt ud af det
-
nej.. har bare hørt det før, men aldrig fundet ud af hvem hvad og hvor
-
så så...
-
tjah, borisz64 er en notorisk ærlige og ekstrem risikotagende "spekulant" fra EI der gentagne gange har vist et helt særligt talent for at
-
sætte alle penge inkl. max gearing i en aktie der efterfølgende er styrtdykket.....
-
har aldrig været på EI, kunne lide det her forum, og søgte ikke videre
-
og slet ikke efter hvad i sagde om EI, så gad jeg slet ikke kigge der
-
.... han har vel tabt alt indtil flere gange..... såvidt jeg har set..... og så hjælper det ikke så meget at han virker hudløst ærligt,
-
flink og rar... og overdreven optimist med troen i behold på egne evner..... hvilket jo nok er det primære problem hos ham.
-
må man sige ja, trist historie
-
jeg er også i GEN, men har ingen tro på egne evner. Mon det opvejer?
-
ha ha.. den er da steget 2 point siden advarslen
-
næh, ikke helt JV... for tilsyneladende må du så have tro på AKA's evner....

-
vi bruger samme analyser - så
ham har jeg heller ingen tiltro til
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind