Aktiesnakken — September 2009
-
som de gamle adelige sagde i fascismens italien
-
og jeg vil tro at der kan laves ganske gode forettninger på div. strukturede og sikringsprodukter... fast pris m.m.
-
everything mush change, so everything can stay the same
-
mush ukendt dialekt for must
-
men jo.... indtjeningen lyder ganske vild alligevel.... om der bliver taget for store risici er et berettiget spgm..
-
det siger nu en hel del, at vi fejrer den slags overnormale profitter i ikke-værdiskabende selskaber
-
det er jo en kollektiv værdimæssig alzheimers
-
ikke forstået:)
-
ja det er vel ikke mere end 5 arbejdsdage at Finn skulle tage ansvar for sin egen grådighed.
-
GDP QoQ (2Q) out at -0.7% vs. -1.2% expected
-
sikke noget møjeri.. købte 15000 aktier i bioP lige nu, til 6,65 satte jeg den til, så kommer handlen med 6,65 først, og så er kursen 6,60
-
du har da fået nogle af dem på 6,60
-
ja
-
ja ja, dem der var til slag i 6,6 fik jeg da
-
men du kn godt se rækkefølgen, under seneste handler
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind