Aktiesnakken — September 2009
-
xella er aldrig interessant i forhold til H+H, må jeg foresllå en debattråd til alle guldkornene
-
jeg har smidt artiklerne ind i tråden på.dk http://www.proinvestor.dk/index.php?p=debat&postid=17532
-
det er bare lækkert
-
vi kan jo tagge vores svar med H+H så kommer det op
-
Livechat idag 15.30 fra Genmabs CC
-
det er en investor præsentation, så det er same old same old
-
-
det var jo den meddelelse vi faldt 20% på i Genmab

-
HH-sagen bliver også mere og mere bizar
-
Nordic Capital fører i øjeblikket kampen om at købe sig til magten i H+H
International, men fra kilder tæt på processen erfarer RB-Børsen d -
erfarer RB-Børsen dog, at et
tilbud fra tyske Xella er næsten tre gange så godt. -
Derudover forlyder det fra centralt placerede kilder, at både ATP og LD er
gået i gang med at kontakte andre aktionærer for at stoppe No -
HH er syltet ind i en familiefejde, men de er blevet screwed at det lån på en milliard fra danske bank
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind