Aktiesnakken — September 2009
-
den måde man kender i udlandet. Det er kun EI der kører det på den måde
-
og de har bare vænnet jer til den, det vil indebærer en rimelig stor risiko at rulle det ud internationalt
-
men jeg ved at mange elsker EI´s struktur
-
men vi er for så vidt åbne. men vi tror på vores vil holde vand med den nye thread overview
-
enig
-
ift. gammel PI hvordan vurderere du så ny PI? bedre ikke?
-
der er en ting der hele tiden har været givet og det er at vi udvikler med brugerne og til brugerne, men hvis du ser på feedback så har kun
-
den frameopdelte struktur kun fået 3 stemmer
-
der er en ting jeg kan love. At sålænge jeg sidder ved roret så fortsætter PI med at udvikle sig. Og det kommer til at blive som i starten
-
med masser af muligheder for ændringer og forbedringer. Nu skal vi bare over vadestedet først
-
og vi er også meget glade for jer

-
det er svært at vurdere det nye PI før den nye workbench er færdig
-
leeloo når vi launchede var det simpelthen bare nødvendigt ikke overfor brugerne men overfor de kommende investorer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind