Og sådan forbliver det sålænge akademikeren sidder ved roret
Og så tales vi ved om 3 år
Det er fornuftigt at skabe et godt hjemmemarked, og med det som ballast
tage springet videre ud i verden.
PI er allerede nummer 2 i dk. Men lad os nu lige komme op med version 2 først og så kører vores strategi af.
det er slet ikke problemstillingen
.
Det er også lidt held, om at være på rette sted på rette tid. Hvis PI havde været på norsk i går kunne balladen i DNO have været det der ...
udfordringen er at skaffe tilstrækkelig kritisk masse
endda på tværs af landegrænser. Det er et helt enorm udfordring.
... havde udstillet alle PI's fortræffeligheder for alle dem der havde et behov for informationer i en fart (bare som eksempel)
leoloo>Alle store rejser starter med det første skridt, og alle elefanter spises en bid ad gangen
Men stadig kan det være udefra kommende begivenheder der er gnisten der får det hele til at eksplodere
Det var et eksempel som forudsatte at man havde en norsk del kørende. Det har man ikke og derfor blev det så ikke denne gang i det land
Vil en norsk investor hente informationer om en norsk aktie på et dansk site eller et norsk site? Det ikke umuligt, men op ad bakke
Jobono. Hele PI følger en totalt strategi, så der er ingen grund til at famle rundt i blinde. Alt er timet og tilrettelagt (næsten)
det hele vil stå lysende klart for alle om 6 måneder
Jeg hentyder ikke - jeg brugte det som eksempel - et dansk eksempel var da GEN fik en omgang for at holde os hjemme
for 7 måneder siden da vi var 50 registrerede brugere var der ingen der havde troet at vi ville have 1780 investrorer idag hvoribland en del
Det er mit indtryk at rigtig mange den dag satte pris på den hurtige kommunikation der var på PI
en del nordmænd allerede. Men det er svært at tale om midt i vadestedet, nu handler det om at komme over
det lyder fint, aka. Seks måneder? En ny anpartshaverinfo vil nok være være en god idé. Også om hvorledes målindfrielse forløber.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind