Aktiesnakken — September 2009
-
Ja jeg har også set det, men brugerne kommer tilbage, nu har vi sat os mellem 2 stole, men det er der god grund til
-
jeg vil tro at alt er fusioneret om 4-5 uger
-
I skal ikke være nervøse, vi har et godt tag på brugerne. Jeg modtager masser af opbakningsmails
-
cyber sender dig lige en privat på .dk
-
Jobono vi sidder faktisk på den engelske side af proinvestor
-
der kommer en hel dansk version, ligesom en norsk og svensk. 09-09-09 skal I nok ved lejlighed får den fulde historie om. Og den er ikke ke
-
Målet Leeloo er at blive no. 1 i verden
-
det hele kommer jobono. Der bliver arbejdet temmeligt professionelt med alt også uden for maskinrummet
-
og det er IKKE givet at PI skal vokse på samme måde internationalt som nationalt, men da jeg ved at alle konkurrenterne læser med
-
synes vi skal parkere den til en anden arena
-
Hvis man vil noget med internettet, så er der kun en dagsorden, og den er global. PI går efter guldet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind