Aktiesnakken — September 2009
-
men overraskende pæn åbning i HH da...
-
er dno åbnet?
-
det kan jeg se den ikke er
-
tak jobono
-
det kan ikke betale sig at sælge mine...... for evt. at kunne hente 100 kurspoint... groft sagt.
-
jeg mister i så fald den skattefrihed der evt. vil være tilstede i 2035 når aktien er 20 doblet..
-
jeg tror efterhånden også mine gevinster er gratis i en rum tid, men hvor er det dejligt dno er suspenderet. kan det vare i 6 uger tak!
-
men i bagklogskabens lys skulle man nok have taget gevinsten i 25-2700 og sagt jeg betaler min skat med glæde....
-
var det ikke det mogens1937 gjorde?
-
ingen ide.
-
han tjente kassen på d/s norden eller også var det torm
-
men det er jo godt for ens EGO at man kan overbevise sig selv om at det SKATTELOVENS skyld at man er endt med sådan en taberaktie....

-
så det gør jeg så.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind