igen... men mere forsigtig udlånspolitik..
@cyber vores kontaktinfo på .com kommer til at ligge i footeren der ikke er oppe. Vores kontakt er [email protected]
i lancerer realtidskurser .. men bliver det ikke med bud/udbud i 5 lag??
Set igennem min optik
MrTrader er der ikke meget at råbe hurra for og jeg tror krisen går i en fase to, der måske er meget værre !?
Så stor forsigtighed er meget kendetegnende for min indsats i markedet.
ok tak aka, enkelt nok at
huske den snabel
Gobe > det tror jeg godt du kan have ret i .. men tror nu på det værste er overstået ...
hvis boligmarkedet har nået bunden og man har fået mere stabilitet ind i bank sektoren og lettere adgang til likviditet
så tror jeg godt der kan gå lidt tid endnu men så starter væksten omend det bliver på et andet niveau
Mrtrader, - regner med at bankerne står foran en ordentlig lussing og boligmarkedet tror jeg kun i allerbedste fald vil være
Hvorfor fanden kan jeg ikke vedhæfte en fil til mit indlæg under BioPorto??????????
sandsynligvi
s fordi du gør det forkert
send den lige privat til mig ..
stagnerende i en lang årrække frem. Husk på de store årgange, der går på pension skal sælge deres huse hvilket ikke levner
Gobe > enkelte banker stadigvæk skelletter i skabet og vil få et slag over hænderne ... men i takt med markedsforholdene bliver bedre så vil
billedet ændres igen ...men nok rigtigt set der kommer en runde mere med tab osv
højere priser de næste 10-15 år. Hvem skal købe disse huse ? Nej vel, - der bliver tale om et gigantudbud til vigende priser
ja det er billedet i danmark med den stigende ældrebefolkning ...men husk nu dks økonomi er lille i global målestok
dks bnp er på 1400 milliarder men kinas petrobras olie selskab har en markedsværdi på 1700 milliarder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind