Det er så svært for ældre at forholde sig til nyt. Hvad er det der gør denne nye meddelelsesform attraktiv i forhold til aktiedebatten.
første divisions fodbold, forsmædeligt
er I friske på en diskussion om forskellen på ontologi og epistomologi ? sådan lige her inden vi skal i seng ?
det må jo trods alt være at foretrække for jer Københavnere end en diskussion om FCK
personligt mener jeg at Heidigger i Dasein jo redegør vældig præcist for præmissen for at der foreligger en omverden findes objektiv realite
der skulle have stået: at omverden eksisterer som en
selvstændig realitet.
i fodboldmæssig sammenhæng kan man jo så spørge - om FCK findes som en selvstændig realitet... det er ihvertfald uden for enhver diskussion
at FCK - herunder direktør og træner - lever i et parallelt bizarro univers - hvor enhver dyrt indkøbt spiller per automatik mister 50% ved
hmmm - hvor er sitets resident FCK'ere ?
Heidegger i "Sein und Zeit" eller Heidegger om Dasein eller gør Heidegger ikke op med enhver objektivitet i hele sin tænkning eller oder was
i det mindste var mit forventningsniveau lavt, så skuffelsen over det ringe resultat var behersket
Summasummarum FCK eksiterer måske!
Ståle: "Indsatsen var i perioder ok" (!). En meget nøjsom mand, eller hva'
men - kan vi ved at blokere for FCK i vor bevidsthed fjerne det ? Interessant mulighed for at komme af med dem..
Nå-da-da egen lykke er godt menandres ulykke er heller ikke at foragte ?
men rart at andre end jeg bruger tid på hardcore-ontologi...
Det drejer sig om at komme bag om intentionaliteten (glemme bolden) og pludselig er den væk - aktiv glemsel (Nietzsche)
præcis.. det er en fin kombination nohope - .. et klassisk eksempel på både-og
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind