Aktiesnakken — September 2009
-
ja, du er vist kommet godt over vinteren: http://www.youtube.com/watch?v=sFJBTs5o41U
-
-
er der nogen der vækker finanstilsynet og beder dem kigge forbi Børsen, hvis det altså var dem der bragte historien om amag/barclays?
-
- Vi har forsøgt at finde ud af, hvor det rygte kommer fra. Men det er ikke
lykkedes. Og en ting er helt sikkert - rygtet har intet på sig,
- Vi har forsøgt at finde ud af, hvor det rygte kommer fra. Men det er ikke
-
, siger Jens
Lillelund, chef for Barclays i Norden, til borsen.dk. -
haha - grønlands fodboldhold
? -
det var jp åbenbart.... http://epn.dk/brancher/finans/bank/article1818034.ece
-
som blev brugt som messenger i hvert fald.
-
Økonomi- og erhvervsminister Lene Espersen overvejer at føre tjenestemandssag
mod Finanstilsynets ledelse for dens mangelfulde tilsyn med Roskilde Bank. Det
rapporterer nyhedsbureauet Reuters, som henviser til et talemanuskrift fra et
lukket samråd -
13.august...... Jeg er i CHOK!
-
men det ender jo sikkert bare med en næse om 3år... hvor Henrik Bjerre så er pensioneret fra finansiel stabilitet med en pension på 1mio p.a
-
så er DowJones 2% fra index 10.000... noget af en milepæl når/hvis det niveau nås indenfor nær fremtid.
-
$sådan $$$$
-
(er ikke med hilsen AKA-Boris)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind