Aktiesnakken — September 2009
-
hun smadrer den sang totalt, men godt ser det ud og så er halvdelen reddet
-
-
dagens journalistiske kvajeartikele....
-
-
60kr om måneden... de må være stive. Er det helt forbudt at tænke selv?
-
eks. 2 mio husstande... så er det 120mio kr om måneden og dermed 1,44 mia om året.... det holder jo ingen steder
-
en adagio optaget på stengårds mac http://www.youtube.com/watch?v=KhbBKVBDhtY
-
-
http://hugin.info/132795/R/1341876/321038.pdf EI regnskab for de der er til den slags....
-
Bestyrelsen
Bestyrelsesmedlemmerne er alle generalforsamlingsvalgte,
og en er ekstern.
Bestyrelsesmedlemmer vælges for 1 år ad
gangen. -
det er hvad man skriver under corporate governance...... Der er da vist ikke meget følg eller forklar over det? Tror ikke at Nørby
-
anbefaler kun 2 bestyrelsesmedlemmer....
-
Der er ikke noget forretningsmæssigt samarbejde
mellem selskabet og direktionen eller
mellem selskabet og de enkelte medlemmer
af bestyrelsen eller de virksomheder, de i
andre sammenhænge repræsenterer. -
Skulle
der blive behov for et sådant samarbejde, vil
selskabet sikre, at der udarbejdes et aftalegrundlag
på markedsvilkår, og at eventuel
inhabilitet drøftes og håndteres, således at
den inhabile ikke deltager i forhandlinger eller
på anden -
Så skal Søren Alminde sidde i bestyrelsen og diskutere med sig selv når/hvis de laver noget med saxo...?
-
Saxo er jo ihvert fald nok ikke gået ind for deres blå øjnes skyld.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind