Aktiesnakken — September 2009
-
Lisa er der, og nok også Helle Husted
-
Vi er optimistiske for godkendelse d. 31 oktober
-
Vi kigger på EGFR i et survival studie
-
Nu kvæles hun i pipelinen
-
Det er meget lagt op på spørgsmål direkte
-
Hun kommenterer på NHL refrac. Skuffende resultater, men patienterne var meget syge. Så højt som 15 tidligere behandlinger!
-
Svært at se at det faktisk kunne gøres bedre. De tager ikke modet væk fra Genmab i NHL in any way
-
Spørgsmål om RA. Ikke stor tilslutning hos behandlerne til at gå i B-Celle behandling
-
Sales i RA er stigende siger LIsa, han virker ikke overbevist
-
Tolerabilitet af Arzerra er bedre end Rituxian og det er vigtigt. Long lasting results i Arzerra. Vil de begynde i lupus?
-
Ikke umiddelbart
-
spørgsmål fra salen
-
Vil Genmab skifte strategi og tage partnere end tidligere. Rochepartnership har været fint. Wonderful! industrialized discovery engine
-
hvorfor rækker genmab ikke ud efter partnere?
-
hvornår kan vi forvente en ny partnerskabsaftale. Hun vil ikke kommentere, men ikke så afvisende som hun tidligere har virkert
-
Han refererede til at han havde talt med nogen medarbejdere og var overrasket over intet var sket?
-
Dose to rash er det første studie hvor man bruger den metode. Hvad siger FDA til det!?
-
FDA har accepteret den type studie
-
Genmabs tanke har hele tiden været at man starter med refrac setting og derefter går head to head mod rituxian
-
der ligger måske planer om store indikationer om lunge eller tarm cancer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind