Aktiesnakken — September 2009
-
den del af systemet er ikke færdigt, det er forklaringen
-
vi kan ikke vise nogen performance før det nye porteføljesystem er implementeret
-
porteføljen vil komme til at ligge under trade sammen med screeneren
-
recessionen er slut
-
-
@jobono hvis du lægger den kommentar som en bug i feedback kan vi se hvad din browser er, det gør det nemmere for os at rette evt. fejl
-
det er jo oplagt, Finn Nørbygaard giver varme tips på aktiemesse http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1222625.ece
-
det er vel så under overskriften - what NOT to do
-
Der er godt nok Jazz på opwarmningen til den CC!
-
meget nemmere nu med den udpoppede chat
-
vi er åbenbart lidt forsinkede
-
puha, champions league, CC fra Genmab og PI Chat, bliver det meget bedre
-
Vi venter på Global Healtcare Conference, På The Grand Hyatt in New York City
-
vi er ved at løbe tør for sange......
-
Så kører vi
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind